خرید دسته گل آنلاین

گل یخ
6 خرداد, 1402
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
dastegol

خرید گل

خرید انلاین دسته گل –فروشگاه گل یخ یکی از پرطرفدارترین وب سایت هایی است که دسته گل را به صورت آنلاین ارائه می دهد. برای خرید دسته گل به صورت آنلاین از این سایت، ابتدا باید وارد سایت گل یخ شده و دسته گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از ویژگی های دسته گل شامل رنگ کل دسته، ترکیب بندی گل ها، اندازه و ارتفاع دسته گل هستند. توضیحاتی نیز درباره هر دسته گل در سایت گل یخ فراهم می شود که می تواند به شما کمک کند محصول مناسب را انتخاب کنید.

پس از انتخاب دسته گل مورد نظر، می توانید تعداد دسته های مورد نیاز و سایر مشخصات خرید خود را مانند نام و آدرس تحویل، وضعیت تقویم، پیام شخصی و… انتخاب کنید. پرداخت مبلغ مورد نظر نیز از طریق درگاه پرداخت انجام می شود که شامل اطلاعات کارت بانکی، شماره تلفن همراه و…می باشد.

پس از تایید پرداخت، سفارش شما به سمت گل یخ ارسال می شود و پس از بررسی و هماهنگی با شما ، گل ارسال می شود.

خرید و سفارش دسته گل آنلاین

دسته گل مدل ستایش

خرید دسته گل انلاین :

دسته گل جزو یکی از زیباترین و جذابترین هدیه ها به شمار می رود چرا که دسته گل حس عشق و علاقه،مهربانی و صمیمیت،سادگی و روراستی طرف مقابل را الغا می کند و به همین دلیل است که در مناسبت های رسمی مثل نامزدی و عروسی از دسته گل استفاده می شود.

انواع دسته گل حتی برای تقدیر و تشکر،عیادت مریض،عرض تسلیت کاربرد فراوانی دارد.

با گالری گل طلا فلاور همراه باشید تا درمورد انواع دسته گل بیشتر آشنا بشید.

دسته گل چیپسی پولیا هفت رنگ

دسته گل ساده :

الف:دسته گل با یک نوع گل (مثلا رز) :
معمولا در این نوع از دسته گل شاخه های گل را بلند در نظر می گیریند و با قیچی و یا ابزار مخصوص تیغ ها و برگ های شاخه را جدا میکنند و همچنین برای دوام بیشتر گلها و آبرسانی سریعتر به گل شاخه گل را به صورت اوریب با قیچی کوتاه می کنند و در ادامه گل ها را به صورت ضربدری و یا ساده در کنار هم قرار می دهند . گل ها را می توان در یک اندازه و یا به صورت پله ای تزیین کرد.

در نهایت با نخ کنفی روی شاخه های گل را می پوشانند که این کار جلوه ی خاصی را به دسته گل می دهد. البته در بعضی مواقع از روبان به جای کنف استفاده می شود که برای این مدل دسته گل زیاد مناسب نیست.

 

دسته گل رز ۲۰۰ شاخه حجیم

دسته گل با گلهای ترکیبی :
در این سبک از دسته گل یک گل بعنوان گل پایه در نظر گرفته می شود که معمولا رنگی می باشد که بعنوان رنگ پایه در نظر گرفته شده است و از آن در دسته گل بیشتر از مابقی گلها استفاده می شود.

باید توجه داشته باشید که برگ آرایی در تزیین دسته گل نقش بسیار مهمی را دارد که برگ آرایی هم در لابه لای کار بسیار جلوه دارد هم اگر برگ را دور تا دور دسته گل در نظر بگیرید. و در مجموع برگ آرایی باعث می شود که دسته گل شما بزرگ تر به نظر برسد و بیشتر جلوه داشته باشد.

دسته گل با کاغذهای رنگی:

در این مدل از دسته گل بعد از اتمام کار می توان کاغذهای رنگی با جنس های مختلف را برای دسته گل در نظر گرفت. کاغذها هم می تواند بسته به رنگ گل رنگ های ساده و خنثی باشد هم میتواند از طرح های مختلف استفاده کرد که این کاملا سلیقه ای می باشد. ولی در کل باید توجه داشت که حتما کاغذی

که انتخاب می شود با رنگ گلها همخوانی داشته باشد

نحوه ی قرار دادن کاغذهای مختلف در دسته گل:

الف: مدل قیفی برای دسته گل:

اگر تعداد شاخه نسبتا کم باشد می توان از این مدل برای تزیین دسته گل استفاده کرد.

حال به صورت مختصر نحوه ی درست کردن این مدل را شرح میدهیم:

کاغذ را روی یک سطح صاف قرار بدهید تا راحت تر تزیین دسته گل را انجام بدهید. سپس دسته گلی که آماده کردید را روی کاغذ قرار بدهید.

نکته:
۱. کاغذ از ارتفاع گل بالاتر نباشد به طوری که سر گل بیرون از کاغذ قرار بگیرد.

۲. کاغذ را به صورت لوزی مقابل خود قرار داده و دسته گل را روی ضلع بالایی کاغذ بذارید

کاغذ دسته گل انواع دسته گل گالری گل طلا

در ادامه با مقاله‌ی انواع دسته گل در گالری

گل یخ همراه باشید

حال دو طرف کاغذ را از طرفین در جلوی دسته گل به هم نزدیک کنید و محل تلاقی را با نوار چسب به هم بچسبانید. و با یک روبان برای تزیین نهایی پاپیونی را جلوی دسته گل تزیین کنید و با روبان تزیین دسته گل تون رو کامل کنید.

حالا شما یک دسته گل زیبا و ساده برای خوشحال کردن عزیزانتان دارید که مطمئنا برای کسی که به آن هدیه می دهید بسیار جذاب می باشد و همچنین می توانید حرف هایی که مد نظرتون هست داخل یک کارت به دسته گل تون اضافه کنید.

ب: مدل ستاره ای کاغذ برای دسته گل:

در این مدل دسته گل حداقل به ۶ کاغذ نیاز دارید. کاغذها را با زاویه ۳۰ درجه در کنار هم قرار می دهید و از پشت آنها را نوار چسب به هم متصل کنید. باید توجه داشته باشید که این مدل برای دسته گل هایی که حجم دسته گل زیاد است استفاده می شود.

دسته گل را در وسط کاغذها قرار دهید و از ۲ طرف کاغذها را به یکدیگر در جلوی کار نزدیک کنید. سپس با نوار چسب دور تا دور کاغذ و دسته گل را محکم بچسبانید و در نهایت روی چسب یک روبان ببندید و با یک پاپیون زیبا دسته گل تون را کامل کنید.

ج: مدل پله ای برای دسته گل:

نوبت به سخت ترین مدل دسته گل که معمولا در ایران زیاد استفاده نمی شود(البته دلیل استفاده نشدن تخصص نداشتن گلکارها در این نوع تزیین دسته گل می باشد). در این مدل دسته گل نحوه قرار دادن کاغذ در زیر و روی کار با هم متفاوت می باشد.

ابتدا برای قرار دادن کاغذهای زیر کار ، باید ۴ عدد کاغذ را به صورت منظم(هر کدام به صورت جداگانه) لوله کنید و در کنار هم قرار بدهید. سپس دسته گل را روی کاغذها قرار دهید و با نوار چسب محکم به گل بچسبانید.

حال برای جلوی کار به همین صورت عمل کرده با این فرق که از یک کاغذ استفاده کنید. و به شکلی روی آن بذارید که حداقل ۲۰سانت از گل ها پایین تر باشد سپس چند شاخه گل روی هر فرو رفتگی کاغذ جلوی دسته گل قرار بدهید و مجدد یک کاغذ دیگر روی آن بگذارید. این بار کاغذ دقیقا تا زیر گل باشد و در نهایت با یک روبان دسته گل زیبای خورد کامل کنید.

با مقاله ی انواع دسته گل از وبلاگ گل یخ همراه باشید.

مدل های دیگر …

د: مدل گلدانی برای تزیین کاغذ دسته گل:

این مدل دسته گل بسیار ساده می باشد. ابتدا گل ها را با قیچی یا ابزار مخصوص این کار تمیز کنید و شاخه ها را کوتاه کنید به طوری ارتفاع آن بیشتر از ۴۰سانت نباشد.در ضمن شاخه ها به صورت اوریب کوتاه کنید. این کار باعث دوام و جذب آب سریعتر برای گل می شود.

حتما ساقه های گل در انتهای کار یک سایز باشد. مانند حالت های قبل کاغذ را روی سطح صاف برای گلکاری راحت تر قرار بدهید سپس دسته گل را روی کاغذ به طوری که گل ها بیرون کاغذ باشند گذاشته شود و از ۲ طرف کاغذ ها رو به هم نزدیک کنید و با نوار چسب به یکدیگر بچسبانید، همین کار را برای جلوی کار مجددا تکرار کنید.

در نهایت یک کاغذی روی میز به صورت مربع گذاشته و دسته گل را به صورت عمودی از انتهای شاخه ها دقیقا در مرکز کار قرار دهید. سپس ۴ طرف کاغذ را به سمت بالا و وسط دسته گل برسانید و محل تلاقی آنها را با نوار چسب به هم متصل کنید و در آخر با روبان روی چسب را تزیین کنید.

 

جمع بندی

حال اگر فرصت کافی برای تزیین دسته گل ندارید فروشگاه اینترنتی گل یخ در کمترین زمان ممکن و با قمیت های ویژه در خدمت شما عزیزان می باشد که می توانید نمونه های دسته گل را در صحفه ی اصلی در دسته بندی دسته گل مشاهده کنید.

در این پست آموزشی از وبلاگ گالری گل طلا با انواع دسته گل آشنا شدیم.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.