باکس گل

گل یخ
5 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه


جعبه گل

خرید باکس گل   یکی از رایج‌ترین هدایاهایی است که به مناسبت‌های مختلف مانند تولد، عروسی، خرید خانه، مراسم تشییع جنازه و غیره به افراد تقدیم می‌شود.

این باکس‌ها معمولاً شامل یک ترکیبی از گل‌های مختلف، سبزیجات و گل‌های خشک شده هستند و به صورت شکیل و زیبا تزئین شده‌اند.

معمولاً باکس‌های گل را از فلوریست‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید تهیه کنید. در این راستا، فلوریست‌ها انواع و اقسام باکس‌های گل را با توجه به سلیقه مشتریان و مناسبت‌های مختلف طراحی و تولید می‌کنند.

 می‌شود.

خرید اینترنتی سبد گل

باکس گل سه طبقه مدل آرامیس

گل معمولاً برای تزئین محیط‌های داخلی و خارجی منازل .  دفاترکار، مغازه‌ها، سالن‌های عروسی و مراسم‌های مختلف . به کار می‌رود .  در باکس قرار می‌گیرد. قابلیت استفاده در مناسبت‌های مختلفی را دارا می‌باشد. همچنین  گل می‌تواند به عنوان یک هدیه زیبا، منحصر به فرد و با ارزش برای عزیزان شما در مناسبت‌های مانند تولد، عروسی، تحویل مسکن، سالگرد و … مناسب باشد.

طراحی  گل معمولاً به دور از جزئیات زیاد و با توجه به مزاج مشتری صورت می‌گیرد.

باکس گل به صورت قرار دادن انواع گیاهان زینتی و گل‌های .

زیبا و تنوع‌بخش مخصوصاً در حالت خشک . به دکوراسیون محیط تمامی شخصیتی خاصی بخش می‌دهد.

در ادامه …

باکس گل مدل هامیس

اولین چیزی که برای درست کردن باکس گل هدیه نیاز دارید، یک جعبه‌ی محکم است.  بهتر است که باکس گل از جنس چوب، فلز . شیشه یا پلاستیک . فشرده باشد . و از باکس‌های معمولی مقوایی و نازک استفاده نکنید. باکس‌های خالی که قبلا برایتان هدیه آورده‌اند، هم کاملا مناسبند.

اگر هیچ جعبه‌ای در منزل ندارید، می توانید جعبه‌های مخصوص گل را از گلفروشی‌ها بخرید. مواد و وسایل دیگری که لازم داریم، شامل اسفنج گل‌آرایی، سلفون شفاف، ربان، چاقو و قیچی است.
اگر نام گلهای مورد نظر خود را نمی شناسید می توانید قبل از مراجعه به گلفروشی برای خرید، گلهای مورد نظر خود را بشناسید.

لوازم کاربردی

  • جعبه گل
  • اسفنج گل آرایی
  • سلفون یا پلاستیک زخمی
  • ربان
  • قیچی و چاقی
  • گل های مورد علاقه (ما از گلهای رز و لیسانتوس استفاده کرده ایم)
  • برگ های جانبی و تزئینی

باکس گل مدل مانلی

اسفنج گل‌آرایی را می توانید از گل‌فروشی‌ها ویا بازار‌های گل تهیه کنید. ( اگر در تهران هستید بازار گل محلاتی یا امام رضا گزینه‌های مناسبی هستند) اما در زمان خرید دقت کنید که اسفنج گل‌آرایی مخصوص گل‌های طبیعی باشد چون اسفنج  دیزاین گل‌های مصنوعی و طبیعی با هم متفاوتند.

اسفنج های وارداتی کیفیت بالاتری دارند و آب را بیشتر در خود حفظ می کنند و گل‌ها برای مدت بیشتری در باکس شما تازه می‌مانند. اگر چه اسفنج های ایرانی نیز به نسبت کیفیت مطلوبی دارند.

برای گل و برگ‌های داخل باکس هم از چند نوع برگ به رنگ‌ها و شکل‌های مختلف و گل لیسیانتوس، یاس و رز‌سفید استفاده می کنیم. برگ‌ها نقش پرکننده را دارند یعنی فضای خالی بین گل‌ها را پرمی کنند.

لازم به ذکر است .

باکس گل مدل دلسا

انواع مدل های باکس گل – کلیک کنید

چند ساعت قبل از شروع کار، اسفنج را در ظرف پراز آب قرار دهید تا کاملا آب را به خودش جذب کند و سنگین شود. هر چه اسفنج شما جذب بالاتری داشته باشد گل‌ها برای مدت طولانی‌تری آبرسانی می‌شوند.

سلفون شفاف را طوری داخل باکس بگذارید که تمام قسمت‌های داخلش را بپوشاند. هدف از گذاشتن سلفون این است . که رطوبت اسفنج به دیواره و کف باکس نفوذ نکند . و باکس شما از فرم اصلی خارج نشود.

حالا اسفنج خیس را به آرامی داخل باکس بگذارید. اسفنج باید داخل باکس را پرکند و داخل باکس جا به جا نشود. سپس قسمت‌های اضافی سلفون را ببرید تا کاملا در باکس شما فیکس شود.

نکته: اگر اندازه‌ی اسفنج با اندازه‌ی داخل باکس یکی نیست، از قبل آن را با چاقو یا قیچی ببرید و اندازه کنید.

نکته: درهنگام گذاشتن اسفنج مراقبت باشید . که آن را فشار ندهید چون به سرعت خرد می شود.

حالا نوبت به گل‌ها می‌رسد. شاخه‌ی گل‌ها را حداقل به اندازه‌ی نصف ارتفاع باکس کوتاه کنید و برگ‌های اضافی را از ساقه‌های گل و برگ‌ها جدا کنید. بهتر است حداقل ۶ سانتی‌متر از پایین ساقه بدون برگ باشد تا ساقه‌ها به راحتی در داخل اسفنج فرو بروند. البته به سایز جعبه گل شما هم بستگی دارد.

باکس گل چیپسی مدل هما

ابتدا برگ‌ها را به صورت یک نواخت در اسفنج فرو کنید و هراز گاهی باکس گل را از دور ببینید تا برگ‌ها به صورت قرینه و یکنواخت در باکس قرار بگیرند. و برخی بالا و برخی پایین نباشد. با سلیقه خودتان می توانید کمی برگ های و گلهای کناری و دور باکس گل را پایین تر قرار دهید تا به اصلاح باکس گل شما شکل قارچی به خود بگیرد.

بعد از تمام شدن برگ‌ها،‌ نوبت به گل‌ می رسد. انتخاب نوع و رنگ گل‌ها با خودتان است. اما پیشنهاد می کنیم از ترکیب رنگ های در یک طیف استفاده کنید با باکس گل مینی مال تری داشته باشید..

دوباره کار را از دور نگاه کنید .

و دقت کنید که اسفنج از هیچ زاویه ای پیدا نباشد . و همه‌ی گل و برگ‌ها تقریبا به صورت قرینه . و یکنواخت در باکس قرار گرفته باشند.

جمع بندی

وقتی که مطمئن شدید که  چینش گل‌ها به صورت دلخواه درآمده است، ربان را دور باکس بپیچید و به صورت پاپیونی گره بزنید. استفاده از ربان اجباری نیست و اگر دوست ندارید می توانید از آن استفاده نکنید.

خب کار ما تمام شد. این باکس  یک هدیه زیباست که با قیمت بسیار پایین‌ تر از آن چیزی . که در گل فروشی‌ها می توان خرید تهیه شده . و مهم تر از آن که با . دستان شما ساخته شده است. و حال بهتر است مطلب گلفروشی گل یخ را مطالعه کنید تا بتوانید از باکس هایی که هدیه میدهید یا هدیه میگیرد به خوبی نگهداری کنید.

شما همچنین می‌توانید . از نمونه‌های مختلف باکس گل که در زیر آورده شده است . برای درست کردن یک باکس هدیه زیبا ایده بگیرید.

مطلب مرتبط:برای خرید باکس  گل ،گلفروشی اینترنتی گل یخ درخدمت شماست .

اما اگر زمان کافی برای ساختن باکس ندارید . می توانید ازلینک زیر باکس‌های آماده گل یخ را سفارش دهید.

برای خرید باکس گل و بازدید انواع مدل های باکس گل – کلیک کنید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.