خرید جام گل

milad.goleyakh
24 آبان, 1402
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه


خرید گل

خرید جام گل خاص و شیک یکی از هدایای ارزنده ای است که می تواند برای مناسبت هایی مثل مراسم خواستگاری، بله برون و یا حتی جشن هایی نظیر جشن تولد، و تبریک چشم روشنی برای نوزاد نیز می تواند مناسب باشد، به عنوان مثال برای مراسم شب خواستگاری که شب به یاد ماندنی و خاطر انگیز در زندگی هر شخصی محسوب می شود، خرید یک کادوی زیبا و لاکچری مثل جام گل رز خواستگاری می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

جام گل مدل گلاره

خرید جام گل

برای خرید انواع جام های گل که با استفاده از گل های طبیعی تزیین شده اند، شما می توانید در ابتدای همین صفحه که انواع جام های گل درج شده اند، هر یک از این محصولات که توجه شما را جلب کرد، از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت گل یخ سفارش خرید خود را ثبت نمایید.
پس از ثبت سفارش هم محصول خریداری شده در کمتر از 2 ساعت به اقسا نقاط تهران به صورت رایگان (خرید های ۵میلیون به بالا) ارسال خواهد شد.

جام گل مدل بیتا

قیمت جام گل

در ابتدای همین صفحه قیمت انواع جام های گل درج شده است، و همانطور که مشاهده می کنید در وب سایت گل آنلاین قیمت در نظر گرفته شده برای انواع جام گل از 2 میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان تا 13 میلیون و نهصد هزار تومان است.
البته شما با توجه به سقف بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، می توانید از طریق شماره تلفن 09184960050با بخش پشتیبانی گل یخ  تماس گرفته و از همکاران ما درخواست نمایید تا با توجه به میزان بودجه خرید شما یک جام گل زیبا و لاکچری را به شما معرفی نمایند، همچنین برای مشاهده تنوع محصولات بیشتر، با مراجعه به صفحه فروشگاه اینترنتی گل یخنیز می توانید از دیگر محصولات فروشگاه گل یخ  دیدن فرمایید.

جام گل لاکچری مدل هیوا

قیمت جام گل خواستگاری ارزان

معمولا عواملی مثل تعداد شاخه گل های طبیعی، و نوع گل های طبیعی استفاده شده در انواع جام های گل، و دسته گل های مختلف و همچنین سبک طراحی و تزیین جام های گل در قیمت این محصولات به صورت مستقیم اثر گذار است.
در نتیجه برای خرید انواع جام گل با قیمت ارزان بهتر است که شما از محصولاتی مانند جام گل کد ۱۰۷۲ را خریداری نمایید، که در تزیین این محصول همانطور که در ادامه صفحه مشاهده میکنید هم از تعداد گل های طبیعی کمتری استفاده شده است و هم نوع جام آن ساده می باشد، و قیمت محاسبه شده برای آن هم ارزان و مناسب است.

جام گل مدل آسترا

 جام گل مدل آسترا کد 1072

قیمت جام گل شیشه ای

یکی از لاکچری ترین مدل های جام گل مدل شیشه ای آن می باشد، که برای خرید و استعلام قیمت این محصول شما می توانید از طریق راه های ارتباطی وب سایت گل آنلاین اقدام به خرید نمایید.

قیمت جام گل بدون گل

در صورتی هم که تمایل دارید خودتان شخصا گل های طبیعی مورد علاقه تان را خریداری کنید، و در جام گل آن ها را تزیین نمایید، برای این منظور می توانید جام گل را بدون گل از فروشگاه ما خریداری نمایید، و گل های طبیعی مورد نظرتان را به صورت مجزا خریداری کنید، و سپس اقدام به چیدمان گل های طبیعی نمایید.
برای استعلام قیمت انواع جام گل بدون گل هم می توانید با شماره 09184960050تماساس بگیرید.

جام گل خواستگاری مدل شاهان

جام گل ارزان

وجه تمایزگلفروشی گل یخ مهم بهترین  با سایر فروشگاه های دیگر این است که این مجموعه بدون هیچ واسطه ای محصولات خود را در بازار عرضه می کند، و به همین دلیل است که نسبت به سایر گلفروشی های تهران شما در فروشگاه گل آنلاین ارزان ترین قیمت ها را مشاهده می کنید.
در ضمن یکی دیگر از مزایای مهم فروشگاه گل یخ این است که تمامی گل های طبیعی را به صورت رایگان به اقسا نقاط تهران ارسال می کند، و مشتریان دیگر نیازی نیست که هزینه پیک را پرداخت نمایند.


برای خرید جام گل – کلیک کنید

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.